Geoblog.pl    aleksandrartwt    Podróże    RTWT: dookOLA swiata w 2 (3) lata    Odbiór wizy indyjskiej i wieczorne pichcenie w domu - PYNIA :-)))

Odbiór wizy indyjskiej i wieczorne pichcenie w domu - PYNIA :-)))

Iran
Iran, Tehrān

mama
mama - 2009-07-08 14:50
Skoro wpis est z wczora, to znaczy, ze zyecie i macie sie dobrze. Nawet Monia dzwonila domnie, bo sie zaczela zamartwiac, co sie z Wam dziee, Kasie zreszta tez. Szkoda, ze nie ma zdec, czekamy wiec na wps Marusza, a na teraz: cagle Wam zazdroscimy, choc jestesmy nezadowolen, ze ednak pojhechalscie do tego ranu. Po przyjezdze do nnego panstwa - dajce znac SMSem, gdze se wyberace dale. Psze z kawarenk nternetowej na dworcu PKS, tu ne wszystke letters są na kla

hans
hans - 2009-07-08 20:20
Przeglądałem zdjęcia na CD. CD 4 jest the best. Super zdjęcia, to jest extra reportaż. Tylko tak dalej. Pozdrawiam.

Monia
Monia - 2009-07-09 14:12
Tak, tak. Pewnie, że się martwiłam.
Pozdrowionka dla Was i dla mamy oczywiście!

aleksandrartwt
Aleksandra Koprowicz
Zasoby: 450 wpisów450 202 komentarze202 3511 zdjęć3511 0 plików multimedialnych0